Litt artige greier

En sen kveld jeg jeg «>ikke hadde noe spesielt smart og finne på. Satte jeg med og lekte litt med Photoshop. To ganske spennende bilder ble til slutt enden på visa etter å ha toucha litt på en form, og så bare lagt lag på lag med forskjellige effekter over.

Ikke noen store kunstverk. Mest gjorde jeg jeg «>dette for å freshe opp «feelen». det er lenge siden jeg har drevet mye, og jeg må lage en del Photoshopgreier fremover. Dessuten er det jo veldig morsomt 🙂

Circle Shapes

Circle Shapes

Scrudos Shapes

Scrudos Shapes

Velkommen til Dikerns Dump.

Er du på utkikk etter en rosablogg, så er du på feil sted. Dette er mer en morroboks, også med noen seriøse ting. Iblant kommer det også noen innlegg.

Lurer du på hva jeg kan gjøre for deg for at du skal få noe fett på nettet? Da kan du snart trykke her

Twitter-oppdateringer

Twitter: @dikern

!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs");

